Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων κ. Ανδρέας Ανδρικόπουλος, «η εκτίμηση είναι ότι την τελευταία 7ετία θα έπρεπε να είχαν αντικατασταθεί 1.300.000 καταλύτες.
Στην πράξη, αυτοί που αντικαταστάθηκαν (ακόμη και με «μαϊμούδες») κυμαίνονται μεταξύ 50.000-70.000!». Σύμφωνα με έκθεση του ΥΠΕΧΩΔΕ για το 2007, τα 4 στα 10 Ι.Χ. αυτοκίνητα δεν διαθέτουν κάρτα ελέγχου καυσαερίων (ΚΕΚ), ποσοστό που κυμαίνεται από 35% έως 44%.
Την ίδια ώρα, τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από έλεγχο καυσαερίων σε ποσοστό από 11% έως και 20% ρυπαίνουν πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια. Σύμφωνα με τον κ. Ανδρικόπουλο, «τα περισσότερα μηχανήματα ελέγχου 1.300.000 ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Την τελευταία 7ετία θα έπρεπε να είχαν αντικατασταθεί 1.300.000 καταλύτες, αλλά αντικαταστάθηκαν 50.000 έως 70.000 είναι για την πρώτη γενιά των καταλυτών, με συνέπεια σε πολλά καινούργια αυτοκίνητα με προβληματικό καταλύτη να μην εντοπίζεται το πρόβλημα».
Όπως υποστηρίζει ο κ. Μιχάλης Ξανθάκος μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων και Μοτοσυκλετών «αυτήν τη στιγμή το 30% των οχημάτων που κυκλοφορούν έχουν ληγμένους ή εκτός ορίων καταλύτες. Την ίδια ώρα, από τα 4,5 εκατομμύρια οχήματα που πρέπει να έχουν κάρτα καυσαερίων, είναι ζήτημα αν έχουν βγάλει κάρτα τα 2.800.000».
Σύμφωνα με τον ίδιο:
«Ένας καταλύτης έχει διάρκεια ζωής γύρω στα 6 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι ένα καταλυτικό αυτοκίνητο, για παράδειγμα του 1992, που έχει διανύσει μόνο 5.000 χιλιόμετρα δεν είναι το ίδιο καθαρό σήμερα λόγω της γήρανσης του καταλύτη. Ένας καινούργιος καταλύτης κοστίζει από 300 έως 1.200 ευρώ.
Η αγορά, όμως, έχει γεμίσει με «μαϊμούδες» που πωλούνται από 35 έως 70 ευρώ και προσφέρουν από ελάχιστη έως μηδαμινή προστασία». Σύμφωνα με ειδικούς, τα νέα αυτοκίνητα- αυτά που κατασκευάζονται μετά το 2000- έχουν σύστημα αυτοδιάγνωσης και υπάρχει ένδειξη για βλάβη στον καταλύτη.
Γιατί είναι επικίνδυνα?
«Ένα αυτοκίνητο με χαλασμένο καταλύτη μπορεί να είναι ακόμη χειρότερο- σε ό,τι αφορά τη ρύπανση- από ένα αυτοκίνητο συμβατικό μη καταλυτικό», επισημαίνει ο περιβαλλοντολόγος κ. Φίλιππος Κυρκίτσος. «Το πρόβλημα είναι κυρίως με τα καταλυτικά πρώτης γενιάς, όπου πολλοί ιδιοκτήτες- έστω και μια φορά- χρησιμοποίησαν βενζίνη με μόλυβδο που καταστρέφει τα ευγενή μέταλλα του καταλύτη: πλατίνα και παλλάδιο».
Όπως σημειώνει, «η χρησιμοποίηση του καταλύτη περιόρισε τη χρήση μολύβδου που έχει επιπτώσεις- κυρίως στο νευρικό σύστημα. Ο μόλυβδος, όμως, δρούσε και ως λιπαντικό και αύξανε τον αριθμό των οκτανίων στη βενζίνη. Και επειδή μόλυβδος και καταλύτης δεν μπορούν να συνυπάρξουν, αντικαταστάθηκε με κυκλικούς αρωματικούς υδρογονάνθρακες- κυρίως βενζόλιο και τολουόλιο. Έτσι, ένας κατεστραμμένος καταλύτης, στον οποίο έχει πέσει η απόδοση λόγω χρήσης και πολλών χρόνων λειτουργίας, απελευθερώνει περισσότερους υδρογονάνθρακες- όπως το καρκινογόνο βενζόλιο».
Προβληματικά τα Ι.Χ. έως το 2002
Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CΟ2) των οχημάτων καλύπτουν στην Ελλάδα περίπου το 15% των συνολικών εκπομπών CΟ2, του αερίου που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Υπολογίζεται ότι ανά 10.000 χιλιόμετρα, ένα αυτοκίνητο παράγει σχεδόν το ίδιο το βάρος του σε διοξείδιο του άνθρακα. Σχεδόν το 21% του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι παλιάς τεχνολογίας και δεν χρησιμοποιεί καταλυτική τεχνολογία.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στην έκθεση του ΥΠΕΧΩΔΕ για τα παλιά καταλυτικά αυτοκίνητα (αυτά που κατασκευάστηκαν πριν από την 1η Ιουλίου 2002) «η εικόνα είναι κακή». Αυτό οφείλεται στο μεγάλο ποσοστό που δεν διαθέτει κάρτα καυσαερίου (35%), στον μεγάλο αριθμό των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει και στον ελλιπή έλεγχο των καταλυτών κατά την αντικατάσταση τους- δηλαδή εξαιτίας της αλλαγής των κατεστραμμένων με άλλους αμφίβολης ποιότητας.
Μετατρέπει τους ρύπους σε αβλαβείς ουσίες:
Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ μετατρέπει το μονοξείδιο του άνθρακα (Co) σε διοξείδιο του άνθρακα (Co2), που δεν έχει επιπτώσεις στον άνθρωπο, αλλά είναι το αέριο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Επίσης, καίει τους υδρογονάνθρακες και τους μετατρέπει σε διοξείδιο του άνθρακα και νερό, ενώ τα οξείδια του αζώτου (που έχουν επιπτώσεις στο αναπνευστικό και τα μάτια) τα μετατρέπει σε αδρανές άζωτο.
Πολύ απλά, πρόκειται για έναν μηχανισμό που είναι τοποθετημένος μέσα στο σύστημα εξάτμισης με μοναδική... αποστολή να κάψει τους ρύπους που παράγονται εξαιτίας της ατελούς καύσης και να τους μετατρέψει σε αβλαβείς ουσίες. «Πριν από το 1990 στα συμβατικά αυτοκίνητα το μονοξείδιο του άνθρακα (Co), που είναι δηλητήριο για τον άνθρωπο, ήταν από 2% έως 4%.
Με τη χρήση του καταλύτη μπόρεσε και έπεσε στο 0,01%», επισημαίνει ο καθηγητής στο Τμήμα Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ κ. Κωνσταντίνος Φιλιππόπουλος. «Πολλές φορές εξαιτίας της μειωμένης αξιοπιστίας των ελέγχων μπορεί να μην δουλεύει ένα μπουζί και να ρίχνουν το... φταίξιμο στον καταλύτη».
Σύμφωνα με τον κ. Ανδρικόπουλο, «ο εκτιμώμενος χρόνος ζωής για έναν καταλύτη κυμαίνεται από 120.000 έως 150.000 χιλιόμετρα. Και οι παράγοντες που παίζουν ρόλο για την καλή διατήρησή του είναι η ποιότητα των καύσιμων και ο τρόπος οδήγησης».
Πρόστιμα από 200 έως 400 ευρώ:
Στους οδηγούς, που τα αυτοκίνητά τους ρυπαίνουν, επιβάλλεται χρηματικό πρόστιμο 200 ευρώ και αφαιρείται η άδεια κυκλοφορίας έως ότου κάνουν τον έλεγχο. Όσοι από τους οδηγούς συλλαμβάνονται χωρίς να έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο 400 ευρώ.
Στην Ελλάδα από τα 5,7 εκατομμύρια Ι.Χ. που κυκλοφορούν περίπου το ένα εκατομμύριο είναι μη καταλυτικά ηλικίας άνω των 18 χρόνων, ενώ κυκλοφορούν και γύρω στα 430.000 αυτοκίνητα ηλικίας περίπου 15-20 χρόνων με καταλύτες πρώτης γενιάς.
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΑΝΤΟΥ!!!
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
Το παρακάτω κείμενο έχει αντιγραφή απο faccebook
Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνηση τους δεν είναι
καθόλου τυχαία αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μία πλήρης
γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανωτέρας
συλλήψεως.
Σύμφωνα με αυτήν την γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα
(αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα:
Στίγμα ή Δίγαμμα)ακούγονται και γράφονται ως εξής:
ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ-ΓΑΜΑ-ΔΕΛΤΑ-ΕΨΙΛΟΝ-ΣΤΙΓΜΑ- -ΖΗΤΑ-ΗΤΑ-ΘΗΤΑ-ΙΩΤΑ-ΚΑΠΠΑ-ΛΑΜΒΔΑ-ΜΙ-ΝΙ-ΞΙ- -ΟΜΙΚΡΟΝ-ΠΙ-ΡΟ-ΣΙΓΜΑ-ΤΑΥ-ΥΨΙΛΟΝ-ΦΙ-ΧΙ- -ΨΙ-ΩΜΕΓΑ.
Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής φιλοσοφίας, έχουμε τα ακόλουθα:
ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ, ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ, ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ, ΔΑ, ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΥ (Ε)Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ.
Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και
ρήματα που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας
κοσμογονικής προσευχής - επίκλησης προς την πηγή του φωτός.
ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ!ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨΙΛΩΝ, ΣΤΗ ΙΓΜΑ ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ (ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞΗ, Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ) ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ ΕΨΙΛΩΝ, ΦΥ(ΟΙ) ΨΥΧΗ, Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ).
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ:
Αλ = Ο νοητός ήλιος
Φα-ος = Το φως
Βη = προστακτική του ρήματος βαίνω (βαδίζω, έρχομαι)
Τα = Δοτική άρθρου δωρικού τύπου τη, εις την
Γα = Γη (δωρικός τύπος)
Αμα = (επιρρ.) συγχρόνως
Έλ = ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος
Έψ = ρήμα έψομαι, εψ-ημένος, ψημένος
Ιλών = Ιλύς (ουσιαστικό), λάσπη, πηλός
Στη = προστακτική ρήματος ίστημι
Ίγμα = καταστάλαγμα, απόσταγμα
Ζή = προστακτική ρήματος ζω
Η = υποτακτική ρήματος ειμί, είμαι
Θη = προστακτική ρήματος θέτω
Ιώτα = τα ίωγα, τα Εγώ
Παλάν = Ρήμα πάλλω (δονούμαι, περιστρέφομαι) επίθετο παλλάς-
πάλλουσι,περιστρεφόμενη (πρβλ: Παλλας Αθηνά)
Δά = άλλος τύπος της Γα, Γης (πρβλ: Δαμήτηρ, Δημήτηρ, Δήμητρα=Μητέρα γη)
Νύξ = νύκτα
Ο = το οποίο, που
Φυ(οι) = ευκτική ρήματος φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι) Κ.Ο.Κ.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ...(;)
ΑΛ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, ΕΛΑ ΣΤΗ ΓΗ! ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛ ΡΙΞΕ ΤΙΣ ΑΚΤΙΝΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΙΛΥ ΠΟΥ ΨΗΝΕΤΑΙ (που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ (μία ξηρά) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΕΓΩ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ.
ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ Η ΝΥΚΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΨΕΙ ΝΑ ΤΑΦΗ (να σβήση, να χαθεί) ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΡΑΖΟΥΣΑ ΙΛΥ, ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ Η ΨΥΧΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ, ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ!
Γιά όσους ρωτούν : Ή συγκεκριμένη ανάλυσις έχει γίνει πρίν από 2200 χρόνια, γιαυτό καί δέν υπάρχουν τά άλλα 4 γράμματα (είχαν ήδη εκλείψει).
Ή ανάλυσις τού Αλφαβήτου έχει γίνει σύμφωνα μέ τόν ρμητισμό, ένα μεταφυσικό σύστημα πρακτικών, πού ανάγεται σέ μυθολογικές διδασκαλίες.
ΤάΕρμητικάκείμεναχάθηκανκαίτόν 15οναιώναεμφανίζονταιστόέργο Mercurii Trismegisti liber de postestate et sapientia Dei.
Ή ανάλυσις δέν αποτελεί ΔΟΓΜΑ, αλλά μία ακαδημαϊκή αφετηρία γιά προβληματισμό ώς πρός τήν αρχαία Ελληνική γραμματεία.
ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ :
"Ο ΔΕ ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΚΑΛΛΙΑΣ ΜΙΚΡΟΝ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ ΤΟΙΣ ΧΡΟΝΟΙΣ ΣΤΡΑΤΤΙΔΟΣ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΤΗΝ ΚΑΛΟΥΜΕΝΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΝ ΘΕΩΡΙΑΝ ΟΥΤΩ ΔΙΑΤΑΞΑΣ.
ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΝ ΑΥΤΗΣ ΕΣΤΙΝ ΕΚ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΩΝ ΧΡΗ ΛΕΓΕΙΝ ΔΙΑΙΡΟΥΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΩΣ ΠΟΙΟΥΜΕΝΟΥΣ ΕΙΣ ΤΑΛΦΑ :
ΑΛΦΑ, ΒΗΤΑ, ΓΑΜΜΑ, ΔΕΛΤΑ, ΘΕΟΥ ΓΑΡ ΕΙ, ΖΗΤ’, ΗΤΑ, ΘΗΤ’, ΙΩΤΑ, ΚΑΠΠΑ, ΛΑΒΔΑ, ΜΥ, ΝΥ, ΞΕΙ, ΤΟ ΟΥ, ΠΕΙ, ΡΩ, ΤΟ ΣΙΓΜΑ, ΤΑΥ, Υ,, ΠΑΡΟΝ ΦΕΙ ΧΕΙ ΤΕ ΤΩ ΨΕΙ ΕΙΣ ΤΟ Ω.
ΧΟΡΟΣ ΔΕ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΣΥΝΔΥΟ ΠΕΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΥΤΩ ΕΣΤΙΝ ΕΜΜΕΤΡΟΣ ΑΜΑ ΚΑΙ ΜΕΜΕΛΟΠΕΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΤΟΝΔΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΝ.."
"Ο ΚΑΛΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΑΚΜΑΣΕ ΛΙΓΟ ΠΡΩΤΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΤΗ ΣΥΝΘΕΣΕ ΤΗ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ: Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΔΙΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΞΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΘΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΑΛΦΑ.
ΑΛΦΑ, ΒΗΤΑ, ΓΑΜΜΑ, ΔΕΛΤΑ , ΕΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΖΗΤΑ, ΗΤΑ, ΘΗΤΑ, ΙΩΤΑ ΚΑΠΠΑ, ΛΑΒΔΑ, ΜΥ, ΝΥ, ΞΕΙ , ΤΟ ΟΥ, ΠΕΙ, ΡΩ, ΤΟ ΣΙΓΜΑ, ΤΑΥ ΤΟ Υ, ΦΕΙ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΨΕΙ, ΩΣ ΤΟ Ω.
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΕΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΖΕΥΓΗ , ΕΜΜΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΡΟΠΟ.."
ΤΟΜΟΣ 10 ΑΠΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ, ΣΕΛ 219.
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
Κάντε Join στο Group
Κάντε Invite τους φίλους σας
Όσοι ΕΛΛΗΝΕΣ = φωτισμένοι νόες, προσέλθετε.